fredag, februari 13, 2015

En lyxig vinst!

http://www.bibbanbull.se/presenter/tval-handkram-compahnie-de-provence-olive-lavender.html


Jag är ju inte så värst aktiv här inne nu men periodvis så saknar jag bloggandet men heltidsarbete, körkort, vardag och ja allt annat har faktiskt prioriterats före vilket jag tar som ett sundhetstecken!?
Men Instagram är ett stort beroende, både på gott och ont.
Gott är när man träffar en massa fantastiska människor, får inspiration, råd och tips i mängder och så är det ju otroligt kul med alla tävlingar.
Bibbanbull.se hade en tävling nu häromdagen om ett presentkort i deras shop och gissa vem som vann?!
JO JAG!
Och det var verkligen en lyxig höjdpunkt efter en vecka med kräksjuka, foglossning och förvärkar från h*******.
Så nu i förmiddags medan barnen byggde med tågbanan (kika på instagram för att se deras kreation..) klickade jag hem detta.
En dress till bebisen, chinos, skjorta och kofta till Alfred och så tvål och handkräm till mig.
Vilken LYX!
Astrid då? Jo, hon har kläder och är ju annars den som prioriteras pga att hon är äldst och växer ur sin garderob så idag var det faktiskt inte hennes tur.

1 kommentar:

Camilla sa...

Allt har sin tid :) Grattis till vinsten!