tisdag, november 25, 2014

En evig stress..

En Oreo och kaffe på jobbet idag
var inte helt fel kan jag tala om.
Jag tänker ofta att man kanske skulle blogga lite..
Visa lite fina bilder och skriva något smart eller kul.. men guuuud så mycket tid det tar som jag verkligen inte har.
Att jobba full tid, vara gravid och sedan redan har två barn samtidigt som jag ska försöka hinna med att ta körkort också.. det tar för mycket energi och gör att jag är helt slut.
Ja gud, körkortet i sig är ingen biggie med risk för att låta nonchalant för problemet handlar om livssituationen över lag. Som heltidsarbetande tvåbarnsmamma har man liiiite svårt att få tider på körskolan eftersom man endast kan enstaka tider som helst bokas upp av alla kids som faktiskt skulle kunna köra i princip när som helst.
SÅ fasen skärp er och hjälp tanten för bövelen kan man ju tycka..
Nej men en kopp te
och så lite teori på det..
Vill ni något tills jag dyker upp igen så finns jag som så många andra på instagram.

2 kommentarer:

Annika - drömmen om 11 barn sa...

Hej

Jag har en tävling i min blogg nu, i samarbete med underbara Beach House Company. Tävlingen avslutas imorgon kl 13! http://blogg.alltforforaldrar.se/drommenom11barn/2014/12/14/julkalendertavling-14-december-3-advent/

Vinstvärde 749kr/vinnare, tre vinnare i samma tävling!

Kommer nya tävlingar VARJE DAG nu :)

ullrika sa...

Halloj!

Hittade hit å ser att även om du inte bloggar så särdeles så läser du kanske kommentarer? :) min epost duker väl upp här gissar jag! Så kan vi sköta ugglorna mer privat än på Instagram :)

Krams från mig!