måndag, oktober 27, 2014

En väldigt sen matkasse.

 Ja veckans middag börjar inte med Linas matkasse som vi först trodde utan med en bit falukorv som jag hittade i frysen.
För denna efterlängtade matpåse har leveranstid mellan 17-22 på måndagar..
Sådär smart kan jag ju tycka eftersom majoriteten av barn förhoppningsvis får middag inte alltför sent om dagarna.
Vad jag iaf kunde ana av flera kommentarer på instagram så är det inte bara jag som tyckte att detta var en märklig tid och Linas Matkasse kanske inte blev så glada utan ville ha det till att joooo visst vore det trevligt om alla kunde få önska leveranstid..
Men det var inte alls vad jag var ute efter utan jag som kund hade gärna velat kunna hämta ut den på något ställe om man nu inte kunde få den levererad redan på söndagen till exempel.
Det måste ju gå att göra en kundundersökning om vad som passar bäst?!
För visst är det vansinnigt att behöva planera en egen middag på måndagen för att maten levereras sent?!
Det var ju just planeringen och inspirationen som saknades..

MEN nog om det, imorgon ser vi framemot en smarrig middag istället för korvgryta med ris..

Inga kommentarer: