onsdag, oktober 15, 2014

En rabattkod till er från Dojaj!

Världens sötaste tjej om ni frågar mig!

Fantastiskt fin, skön och smart tunika från Dojaj.se

Ett försök till att klä busarna i liknande färger..
..bortse från Alfreds strumpor som han själv valde.

Jag vet inte om ni har stött på Dojaj!? 
Om inte så kika på den fantastiska tunikan som Astrid har därifrån. 
Den är blå med båtar, valar och fyrar och muddarna är sådär lyxigt långa att den kommer hänga med länge! 

 
Jag fick ett mail där jag fick äran att ge er läsare 15% rabatt i deras webbutik! 
För att utnyttja rabatten ange koden:    hyperballadpoet    (gäller tom 30 november)
☆☆☆ Så surfa in på http://dojaj.se för att se alla härliga prints! ☆☆☆

1 kommentar:

Camilla sa...

Jättefin tunika! Hade plånboken varit lite fetare hade jag gärna nyttjat rabatten du bjuder på =D