onsdag, oktober 15, 2014

En evig stress..

Pelargonerna vissnar ner, det blir mörkare och stressen ökar.
Mycket jobb, jobb, jobb (ja hur orkar ni som alltid arbetar full tid?) och så detta körkort som måste bli klart. Jag kan liksom inte pausa eller backa ur nu när det har kostat en massa pengar och vår plan är beroende av det!
Men det gör att denna blogg på konstgjord andning liksom förblir lite sådär på uppvaket. Lite seg, lite trött men en förhoppning om att snart piggna till.

Jag fick iaf ett spännande mail idag som jag verkligen tänker dela med mig av!

Ha en fin kväll för nu ska jag strax krypa ner för imorgon börjar allting om igen. Stress, stress, stress.. Astrid vad så söt imorse när hon tittade på mig och sa:
-"Mamma, det är inte bra att stressa! Ta ett djupt andetag så blir det bra."
Älskade vännen, hon är så smart!

Inga kommentarer: