måndag, mars 17, 2014

En tung tid.

Ibland är det nog med att lämna, hämta, laga mat, lägga och sedan röja undan allt stök innan man själv tar några timmar till att sova. När det då blir något utöver detta som ger en oro och sorg så får man prioritera för att ha styrka och energi.
Därför har det inte varit prio ett att uppdatera här inne. Det finns ingen ork eller energi.
Bilderna hamnar snabbt och lätt på instagram och sedan susar livet vidare.
Men nu har jag gått och tänkt en massa på denna lilla stackars blogg som blivit bortglömd eller ja, bort prioriterad!

Men mycket har vi hunnit med sen sist!
För nu när solen har visat sig och gett en mer ork och energi så känns det som att dagarna blivit mycket längre. Det har gjort att utflykterna blivit fler och längre vilket uppskattats av både stora och små.

2 kommentarer:

jeanette sa...

Stor kram till er alla!!!

Tina sa...

Hej fina du! Jag förstår att bloggen blir bortprioriterad när ni har det tungt och jag hoppas verkligen att allt ska bli bra för Er. Har själv fått ett tråkigt besked angående min pappa och nu väntar vi på att han ska få komma vidare på flera utredningar innan vi vet helt säkert vad som är fel. Så jag känner inte heller att bloggen är prio ett just nu. Många kramar finaste du!