torsdag, mars 06, 2014

En stor tjej..

När Astrid idag följde med en kompis hem från förskolan insåg jag att hon ibland är väldigt stor..
Visst har kompisen följt med hit några gånger och de leker så bra tillsammans men att hon var modig att följa med hem till honom när vi aldrig varit där blev jag imponerad över.
Min älskade stora lilla tjej..

Det innebar även att jag och Alfred fick en stund över, bara han och jag. Vi cyklade mot affären för att hämta paket och passade även på att stanna i blomsteraffären och vid viadukten för att se det liiilatåget. Ja lila som i lila, inte lilla. Alfred var fascinerad och jag njöt av att få en stund med bara honom.
Ja han är ju så härlig nu när han pratar hela tiden.

Paketet då?
Ja det var duplolego från Libero och en tvål från compagnie de Provence från FamilyLiving. Lyxigt!

Annars väntar jag på ett mycket spännande paket som förhoppningsvis gör att barnen kanske sover längre i sina sängar.. spännande värre!

Inga kommentarer: