torsdag, januari 23, 2014

En ny header med vårfeeling!

Den gamla juliga headern som jag gillade väldigt mycket.
Inte sååå stor skillnad men kände att granarna och lussebullarna passerat bäst före datum.
För att inte snacka om önskan om en glad jul..
Men när man efter en månads VAB och sedan lyxig julledighet plötsligt kunde gå och jobba igen så var det inte riktigt prio på den punkten.
Men nu efter nästan två veckor var det dags för premiärVAB för 2014.
Hoppas det inte blir mer nu och jag vågar inte skriva att det varit ok sedan igår eftermiddag.. för så fort man skriver eller säger något så blir det alltid så fel.
Hoppas ni slipper sjuka och kan njuta av vintervädret för kallare kommer det att bli och det gillar jag.
Men trots detta blir det lite vårfeeling här med blommor för överallt på instagram njuter jag av bilder på pärlhyacinter och tulpaner så snart borde det bli vår eller?!
Vad tycker ni?
Har ni några vårkänslor eller bara frusna tår?

1 kommentar:

Tina sa...

Suoperfin header vännen! Du är så duktig! Jag har både tulpaner och pärlhyacinter hemma men vet inte om de ger mig så mycket vårkänslor. Hoppas ni kryar på er snabbt igen! KRAM