tisdag, december 17, 2013

En header.

Meditation när den är som bäst.
För att rensa hjärnan pysslar jag gärna men med två barn är det inte så att man drar fram alla saker och pysslar på köksbordet eftersom det då blir kaos.
Så därför är det skönt när man kan göra en header eller två.
Vill du ha en så släng iväg ett mail till mig!

Jag gjorde denna till Anna häromdagen och tyckte att den passar henne bra.
Hon är så härlig och tar fina bilder!
Och det var verkligen kul att göra den.

För mig är det avkoppling och sitta och fixa med bilder en stund och det är precis vad jag behöver.

4 kommentarer:

Angelica sa...

Ja, jag är livrädd att köra i mörkret då alldeles för få använder reflex eller lampor. Både barn, vuxna och djur behöver synas i mörkret.

Hoppas att du har det på dina barn :)

Tina sa...

Du är ju så duktig vännen! Kanske dags för mig att byta header snart.... KRAM

Unknown sa...

Jamen mig skulle du gärna få hjälpa med en header! Kunde sånt där förr i tiden, men nu..fattar knappt hur man gör för att ändra på bloggen?!

Men jo, jag har provat den deon och den funkar jättebra!! Den är faktiskt bättre än den jag provar nu från Nivea :)

Camilla sa...

Oj..vad hände? Det var iaf jag som skrev ovan om deon :)