torsdag, november 07, 2013

en kort vecka.

Jag bara älskar färg! Man blir så glad!
Detsamma gäller dessa små filurer.
Som jag skriver ibland på twitter även om jag
inte gillar f ordet.. men FärgförF*n!
Baka baka liten kaka..
Att turas om med att hälla och röra är tålamodskrävande för både barn och vuxen.
Men det är verkligen härligt att baka och laga mat tillsammans!
För att inte tala om hur gott det är att slicka smeten sen!?
Jupp.. man har inte roligare än man gör sig var det någon som sagt.
Men jag är då mamman som låter mina barn vara med att baka en kaka
som jag sedan tar med mig till barnen på jobbet när vi har NalleFest.
Så mina egna godingar fick alltså inte smaka annat än smeten just då.
Igår hann vi baka efter historiens kanske märkligaste syskonfotografering.. Astrid skulle hålla om Alfred vilket han absolut inte ville. .
Och idag då? Ja idag har jag sett ut som en giraff på jobbet och nu njuter jag av att det faktiskt redan är fredag imorgon!

Inga kommentarer: