lördag, oktober 26, 2013

en sekund ifrån..

Äntligen började Bolibompa..
..och jag kunde dricka en massa kaffe..
Tjohoo! Äntligen påväg!


Så mamma.. är du klar med att ta bilder nu eller?

Ingen dålig bilmatta på kalaset! Vändbar och lätt att vika ihop.

Kul med kompisen på vägen hem från monsterkalaset.
Eller kanske en minut ifrån att Astrid idag gick på kalas själv för första gången! Hon velade i flera dagar.. först skulle hon gå själv, helt själv! Sedan med mig, sedan själv osv osv tills idag utanför kalaset där hon sa att om inte jag fick vara med så skulle vi lämna presenten och sedan gå hem igen. Älskade unge! Klart jag fick vara med och lagom tills kalaset var slut släppte hon min hand och började slappna av..
Vi hade sällskap med hennes kompis hem och det var verkligen skönt med frisk luft!
När dagen börjar halv sex och man mutar med bolibompa och dricker x antal koppar kaffe innan nio är man rätt produktiv.. dock inte utomhus med barnen tyvärr. Utan här blev det städat, våttorkat, sorterat, tvättat och kylen?! Ja den blev tömd och grundligt rengjord..
Behöver jag säga att jag är trött?
Godnatt

Inga kommentarer: