tisdag, oktober 01, 2013

en månad med dubbla känslor.


 Jajaa oktober igen och överallt dessa rosaband.
Jag tror att majoriteten av mina jackor har ett och så har jag några som ligger i min "saker att sortera om tusen år låda".. eller en av mina sådana lådor...

Jag har hittills gillat Watkins design bäst för jag tycker att hon är fantastisk och jag är glad jag sparat dem över åren.

Samtidigt känner jag att jag inte orkar med all fuckcancer hit och dit. Jag orkar inte gå en hel månad och tänka, sakna, vara arg och frustrerad. Jag vill inte det. Så oktober är en dubbel månad.
Bra att det lyfts fram för att få in mer pengar till forskning MEN grymt tungt för oss anhöriga.
Så nu fick jag ur mig det.. glöm nu bara inte att klämma på era bröst.

2 kommentarer:

JoHo sa...

Jag förstår dig till fullo! Positivt och superjobbigt på samma gång.

Tina sa...

KRAM vännen! <3