onsdag, oktober 02, 2013

en dag med feber, fika och fantasi.

Solen skiner ute och här sitter vi och ritar.
Alfred pusslar på. Rätt färg och sak får man hitta.
Att sätta på lite lugn musik gjorde att alla skulle klä ut sig och dansa..
Lite feber har väl aldrig hindrat någon eller?

Det krävdes mycket kaffe och bästa lillebror tog
med sig frallor. Lyx!
Han fick låna Alfreds solglasögon och Astrid tittade
på ett spel på hans telefon.

Tänk min älskade skrutt, att du har varit så yttepytte liten.. jösses!

En sak jag inte förstår, hur är det möjligt att ha hög feber och ändå köra på i 110? Visst det går upp och ner men det är ju inte som en annan hade känt sig. Räcker ju att jag har 37.5 och jag känner mig förlorad.
Men här har det lekts och mysts med morbror som kom förbi med fika och sitt Wii. Allt för att pigga upp.
Härlig dag trots feber, gnäll och gråt.

Inga kommentarer: