lördag, september 21, 2013

en stunds sommarfeeling.

När de hjälps åt och jobbar tillsammans är det så kul.
Astrid är så mån om sin lillebror som hon tycker mest
om i hela världen. Underbara ungar!
Min kära man har en hemskt ful yuccapalm.. som tycks överleva allt. Han har nog haft den sedan urminnestider och jag går hela tiden och väntar på att dess sista stund är kommen.
Tror ni inte då att jag blev liiite glad fast jag inte vågade säga det när hela stammen en dag lossnade. Han tror nog det var jag som gjorde det med flit men det kan ju ha varit barnen.. eller de högre makterna hahahaa
Iaf.. tror ni inte att den hade satt några små skott runt omkring som han nu lyckats rädda.
Så igår var det bara att gå ut med barnen i trädgården, njuta av de sista solstrålarna och värmen för att då plantera dessa fulingar.
Så skulle ni gå förbi oss och tänka "Oj! Har folk fortfarande sådana blommor?" så är det inte jag utan min man som saknar smak.

Inga kommentarer: