söndag, september 15, 2013

en gammal vän.

Jag fick ett fantastiskt fint kort i brevlådan av en "gammal"vän.. eller ja gammal och gammal men när jag var gravid med Astrid så hittade vi varandras bloggar som av en händelse.
Hon just då hemmamamma i Usa med roliga saker att berätta om hur galna de är där bort ibland.
Sedan har vi sporadiskt hållit kontakten även sedan hon nu befinner sig i Sverige igen. Vi har dock aldrig träffats på riktigt men det hoppas jag att kommer få göra någon gång!
Är ni nyfikna på denna fantastiska kreativa person?
Kolla in hennes hemsida.

Tack Linda för att du förgyllde min febriga dag!

Och tänk, jag låg där i soffan, febrig, trött med febriga barn som kräkts slem och hostade och mådde dåligt men kände ändå att ja, vad önskar jag mer?
Förutom att vinna på lotto så jag kanske kan köpa mig en Mulberryväska.. men alla drömmer väl om sådana saker?
Annars är jag tillfreds!
Mitt jobb ger mig nya utmaningar, vårt hus växer sakta men säkert fram och min familj? Ja den är alldeles alldeles underbar och kaosig, lugn, bra och bäst!
Så nu har jag svamlat färdigt för denna söndagen och ska kanske bli bättre på att blogga här även på vardagen..?

Inga kommentarer: