söndag, augusti 18, 2013

en riktig Cirkus.

Kamelerna tyckte jag bäst om av djuren.
Astrid gillade hundarna bäst..
Hur modig får man vara när man är fyra?
Ja ikväll var Astrid och jag på cirkus med min pappa!
Han bjöd oss på Cirkus Olympia och det var verkligen över förväntan.
Sedan blir man kluven om man ska stödja denna typ av djurskötsel och dessa arbetsförhållanden.
Men Astrid var helt förtrollad och det var kul att se henne rida på kamelen som om hon aldrig gjort annat. Att sedan äta sockervadd och godis på en söndag var inte dumt det heller.

2 kommentarer:

Tina sa...

Åh vad häftigt att rida på en kamel! Men jag kan hålla med dig om det här med hur man ska ställa sig till djurskötseln! KRAM

Esbe sa...

Kamelridning - då har vi nåt gemensamt jag o Astrid :-)

Det är svårt med saker överlag i vår värld... man får väl lita på att Sverige inte släpper in vad som helst över gränserna och inte tillåter vadsomhelst inom gränserna, även om det är svårt att tro ibland.

Kram på dej!