torsdag, juli 11, 2013

en tredje dag.

Hotellfrukost är mums!
Att själv få välja vad man vill ha och hur mycket.
En evighet senare kom vi fram till Zoo.
Ja att få plats på bussen dit med vagn var sådär lätt.. sjätte bussen kom vi på.
Tänk på det om ni ska dit att det är bara två vagnar per buss och MYCKET familjer som vill dit.
Astrid och en stor noshörning.
En liten flodhästungen låg och pausade på en sten i
solen medan mamman simmade runt i vattnet.
Lite läskigt och lite kul med dessa stora kaninhuvud.
Jag tänker på Donnie Darko..
Banan är bästa mellisen.
En flamingo cappucino till mamman..
Såå nu kan ni inte hitta mig..
Här var jag ju hahahahaa
Geten som sedan stångade henne lite lätt i magen..
Åh med mums med glass i stora lass.
Astrid var helnöjd efter att ha fått glass hon med.
Pingvinerna var söta men det var inte så kul att de hade en yttepytte liten yta
att simma på. Likaså var det med alla lejon, isbjörnen och ja massor av andra djur.
Yes dagen avslutades med två sovandes barn och sushi till oss i sängen.
När man är mitt i en storstad är det omöjligt att ha låg puls, men vad gör det om hundra år?
Dagens tips.... Om ni varit på Tivoli från öppning till sena sena natten.. så vila dagen därpå.
Det gjorde inte vi.
Så nu är jag trött efter en tripp till Zoo.

Inga kommentarer: