söndag, juli 28, 2013

en krigsmålning.

Hjälp..
Jag hade gärna visat er en helkroppsbild på detta konstverk men det känns inte rätt mot Astrid med tanke på att man aldrig vet var bilden hamnar och hon bara hade underkläder på sig. Men ni kan ju tänka er att hon har målat sig med vattenfärg över hela kroppen, HELA kroppen och detta tillsammans med hennes två kusiner. En riktig sommarbild kan man säga. Synd att jag inte bågar visa er den fulla bilden. Hon har ju alltid gillat att måla min kära dotter så man kanske inte blir förvånad?

2 kommentarer:

Josefine sa...

Tack snälla du för din kommentar! Jag kommer kika in här också.
Vilken härlig målning. Vi gillar att måla här också, men det där har inte mina barn kommit på riktigt än ;)

Alfva sa...

Meh - sådär får man ju inte måla säger A här bredvid när hon ser Astrid. Något avis tror jag? Sötunge!