torsdag, juli 25, 2013

en hårborste för hårömma!

En Tangle Teezer.

Det är nästan så att man kan tro att jag får betalt för detta eller får en sån här fantastisk borste alldeles gratis MEN ICKE!
Denna har jag köpt efter tips från en vän eftersom Astrid är så otroligt håröm. När det varit kväll och dags att borsta håret så har det varit hysteriska skrik, gråt och jag har verkligen känt hennes smärta då jag själv var extremt hår öm som barn. (Skriver man det håröm eller hår öm? men ja ni fattar..)
Med denna är hon fortfarande ledsen emellanåt men det är på en helt annan nivå.
Hon borstar det mesta själv och jag behöver sällan hjälpa till längre.
Den är alltså väldigt lätt för barn att kamma med själv.
Nu när vi varit ett helt gäng med barn här i sommar och några andra också haft problem med att borsta håret har jag verkligen märkt att den är rätt så bra även om mannen retas.
Två olika familjer har redan köpt den till sina barn efter att ha provat Astrids så nu känner jag att jag måste dela med mig till er!
Så har ni hårömma barn?
Köp en Tangle Teezer och bli av med nästan alla tårar och givetvis finns den i flera fina färger men Astrid valde en cerise.

Inga kommentarer: