torsdag, juli 25, 2013

en efterlängtad dejt i Karlskrona.

Äntligen blev det en glass!
Inte vilken som helst heller, den var från Björnen & Lejonet!
Astrid spanade in ett par gubbar på bänken bredvid.
Hon behövde pausa sa hon och lyssna klart på låten
som kom från en annan man som spelade dragspel..
Vi shoppade en ny solhatt då vi glömde den andra hemma..

Någon var trött på bussen hem och somnade i min famn.


Äntligen var det dags för en sommardejt igen i härliga Karlskrona.
Vad jag inte förstår är hur jag inte lyckades ta några bilder på vårt härliga sällskap!?
Vad hände?
Jag var nog för upptagen med att jaga efter ett par jeanshorts, ett badlinne (istället för bikiniöverdel) och vara chockad över hur man faktiskt ser ut i ett provrum.
Men god lunch åt vi på favoriten Nya Skafferiet och sedan blev det kaffe och glass på Chocolatte.
Hur härligt som helst.
Jag ser framemot nästa sommardejt.

1 kommentar:

Sussi - Livet i söder! sa...

Haha, dem känner jag ju ;) Jag och Erika har jobbat ihop för längesedan!