fredag, april 05, 2013

en vecka försvinner så snabbt..

Vi har hunnit med att besöka doktorn..
..jag har hinkat kaffe och ätit godsaker.

Vi har gått över stock och sten..
..och utforskat såpbubblor i trädgården.

Jag har haft föräldramöte på jobb.

Och idag fredag fick jag egentid med min man. Det är faktiskt inte helt sällan vi får lite tid tillsammans men oftast är det på kvällarna framför tvn eller framför x-boxen. Så en sen lunch var inte alls dumt.

Mannen läste dagens tidning..
..medan jag läste Bon. För prata med varandra ska man väl inte?

Det var ju år och dar sedan jag besökte K&CO,
sist jag var där kunde man inte betala med kort..
De hade ändrat interiören men det var lika fint som vanligt.

Att få solsken, havsvindar och fågekskrän var inte dumt alls.

Vi hann också med en tripp till kära Ica Maxi.
Blev lite konfunderad när de hade rabarber som säsongsvara..?
För i mina pallkragar har inte rabarben kommit så långt.. har er det?

Inga kommentarer: