söndag, april 21, 2013

en lördag på Fredriksdal.


Tjohoo en pinne!
Wow vilken häftig grej.
Tänk vad synd att han lyckades blinka här..

Astrid gjorde hinderbanan..
..både upp och ner och hit och dit.

Mattias balanserade han med..
..men när det kom till den smala pinnen var han inte så tuff.

Alfred han gick och gick och gick.
När vi sedan kom hem så gick han 7 steg i hallen helt själv utan stöd!
(Har dock inte hänt igen.. kanske jag skrämde honom eftersom jag
tjoade och klappade och ja.. betedde mig som en galning..)

Att äta ute.. finns inget bättre!

En rosa munk, halledar vilken lyx!

Sa du munk?
Rosa munk?
Inte i min låda.. fy vad fuskigt!

Tänk att sitta alla tillsammans och äta mellis ute.

Mannen satt på bänken och
Astrid bytte plats lite då och då.
I ladan bakom stod getterna och lät så
vi hade verkligen trevligt sällskap.
En fullastad vagn.
Vem behöver en donkey liksom?
Hahahaa

Livet på en pinne.
Ligga i solskenet medan barnen leker på gräset.


Väldigt nöjd över sina sten fynd.

Mot brödutställningen...
..som var sådär uppskattad av barnen...
Dvs jag och Mattias ska återkomma när vi är själva.

För det kändes sådär kul att släppa loss Alfred bland..
..alla fina burkar och saker.

Världens finaste tjej.
Tack för att jag får vara din mamma!

Ja och så världens finaste man, man kan ju inte annat än att skratta åt denna karl.

3 kommentarer:

Veronica Jakobsson sa...

Jag måste verkligen åka till Fredriksdal med mina barn! Dom har varit där med förskolan förra gånger men jag måste verkligen också ta mig dit! Vet du när det är kosläpp där?

Melanie sa...

men gud va härligt, vilken dag! Och va kul att han börjat gå lite. Det är så skönt när dom gör det tycker jag! =)

Josse sa...

det är så roligt att se alla dina härliga bilder som beskriver dagarna =) KRAM