söndag, april 07, 2013

en kalasdag med pyssel!

Igår var det dags för årets tredje 4års kalas! Hääärligt!
Sist fick de pyssla kronor för att vara prinsar eller prinsessor.. igår var det masker som de fick dekorera.
Astrid var verkligen fast så detta pyssel kan jag verkligen rekommendera.
Nu får vi se vad vi gör på hennes kalas. Hon pratade om pirathattar så vi ska kolla lite på nätet efter inspiration. För piratpyssel vill jag absolut uppmuntra, speciellt då jag själv älskar att pyssla.
Det bjöds på glasstårta i form av ett tåg till barnen medan vi vuxna fick cupcakes och ostbricka. Halledar vilket kalas!!
Tusen tack för ett fantastiskt kalas!
Och något som var väldigt kul var att se ett gäng 3 och 4åringar leka stolsleken. Verkligen en hit!

3 kommentarer:

Tina sa...

Ser ut att ha varit ett underbart kalas! Hoppas allt är bra med er vännen! Jag hinner inte alls med bloggvärlden så mycket som jag skulle vilja längre. KRAM

Mamma till Amelia Alfons Malva Vilde sa...

Underbart:)!

i min lilla lilla värld sa...

Som hon växer lilla snäckan. Vi saknar och vill faktiskt ses snart!