fredag, mars 15, 2013

en tabbe.. pinsam miss..



Ja, Alfred har ju hunnit fylla 1år..
han kryper omkring i racerfart och går även runt med gåvagnen. Ibland kan han hålla oss i händerna och gå men helst inte för gåvagnen är bättre. När han sedan kör emot en vägg, kylen, soffbordet eller liknande så blir han ledsen för att han inte kommer vidare.
Idag klättrade han upp på soffbordet och efter det så klättrade han upp på några stolar på Astrids rum. Så han är ju absolut en liten klätterapa..
Så eftersom han nu är över året och då döptes för lääänge sedan.. så borde ju dessa korten ha beställts.. skickats ut och så hade det inte varit mer med det. Men tror ni nu att jag har beställt något av dessa tre kort?
Tror ni jag har köpt fina frimärken för att sedan skicka dem till nära och kära?
NEJ det har jag inte..
Fasen alltså vad trött jag blir på mig själv.
Men jag ska göra det.. typ snaaart för man har väl ett år på sig eller har man inte det?
Btw, vilket ska jag ta? (ja jag vet att jag har dubbelhaka och att Astrid har en napp i munnen men vem bryr sig?)

Fotografierna är tagna av Andreas Järgren.
Behöver ni en fotograf?
Titta på hans bilder här!

3 kommentarer:

Iwan Mazz sa...

http://1.bp.blogspot.com/-OgU1ak_t_gg/UUOTdwc7BVI/AAAAAAAACJU/3QWyfgu091o/s1600/alfredsdop1.jpg Lätt den bilden Syrran :) Kram

Tess [NinaTess & Stilistla] sa...

Så fina bilder.
Kram // Tess.

Frida - Militärmamman sa...

Fina bilder!
Jag vet precis hur du känner dig och känner igen mig i situationen. Gah! Man kan inte ha tid, energi och koll på allt hela tiden. Så är det bara! Kram