söndag, mars 03, 2013

en dag med vårfeeling!

Äntligen kom min familj hem efter en vecka i Småland. Dock är jag riktigt nöjd att de var borta när jag var magsjuk!
Otroligt tacksam över det!
Efter att ha legat på soffan i en vecka var det underbart att komma ut i trädgården och leka, blåsa bubblor, fika och leka lite till.
Solen sken och jag njöt av att leka med Astrid medan Alfred sov i vagnen. Sicken fantasi denna tjej har, otroligt kul att leka med henne!
Hoppas ni fick njuta av solen ni också!?

3 kommentarer:

Tina sa...

Hej hjärtat! Så skönt att du är bättre igen! Och jag förstår att det var skönt att få hem familjen igen! KRAM

Annaochlivet sa...

Helt uuuunderbara vårbilder! Så soligt och fint. Så skönt att du är pigg igen och har din fina familj tillbaka! Kramar från mig

Melanie sa...

Ja det var ju verkligen tur i oturen om man säger så. Härliga bilder, förstår att det var en kanondag!