torsdag, februari 07, 2013

en fighter.

Vi fightas en hel del.. mycket, eller ja mest för att jag kommer hem och är trött, har ont i öronen. När det sedan då är fullt halligalli här så får jag spel.
Så min redan ömma hals blev ännu värre efter att ha höjt rösten sisådär hundra gånger.
När vi sedan borstar tänderna klappar Astrid mig på kinden, tittar mig i ögonen och säger att jag får lite av hennes känsla..?!
Blir naturligtvis ledsen för fy vad dum jag varit mot henne.
Hon ger mig en kram, en puss och säger att jag nog behöver lite kärlek. Sedan tycker hon att jag ska vara glad imorgon.
Ja det tycker jag med. Deal!?

3 kommentarer:

Sussi - Livet i söder! sa...

Åh <3 Jag har alltid lika dåligt samvete efter att jag blivit arg för lätt, vilket tyvärr är ganska ofta. Det där tålamodet är ju inte vad det borde vara...

Esbe sa...

Gullunge!

NinaTess sa...

Du har en väldigt smart och klok dotter =)