tisdag, januari 01, 2013

en seg start.

Det har varit tyst här inne för febern har härjat loss hos oss.
Först barnen i olika omgångar, sedan kusinerna och nu jag. Igår var det inte mycket aktion men jag hann iaf smaka lite av den gratinerade hummern som vi fick till förrätt och renfilen med vaniljgratinerade rotfrukter och slutligen ingefärspannacotta med limesirap och blåbär. Ja, inte ens 39graders feber kunde hindra mig från att ta del av festmåltiden.
Sedan smälldes det raketer för barnens skull.. det kom tårar för att de japanskalyktorna blåste in i träden och Astrid tyckte att de raketer vi sköt upp lät för mycket. Så så kul var det hahahaa
För min del blev det läggning med Astrid efter raketerna. Och sedan har jag sovit i omgångar.. hoppas febern försvinner snart!
Annars är det snön som försvunnit helt tack vare allt regn.

Inga kommentarer: