onsdag, januari 02, 2013

en favoritförfattare.

Om ni inte läst Potensgivarna av Karin Brunk Holmqvist så måste ni göra det nu. Den fantastiska roman om ett äldre par tanter, systrar, som bor ihop. Allt är frid och fröjd tills en snygg singelman flyttar in i grannhuset för då på ålderns höst börjar de sälja potensmedel via postorder.. potensmedel som är gjort på kaffesump. Ja, det är år sedan jag läste den boken och Rapsbaggarna har jag också hunnit med INNAN jag fick barn. Men nu har jag åter igen tagit upp min passion för böcker och införskaffade då Stenhimlen som låter otroligt underhållande.

Hade Karin haft instagram hade hennes framsidor passat perfekt! Älskar designen.

3 kommentarer:

Alfva sa...

Lät som något som svärmor skulle älskao ch mykcet riktigt så stod det en "Sirila Gentlemän sökes" i bokhyllan som hyllades.

Caroline Johansson sa...

ÅH, nä jag vet inte. Får börja i tid istället, så jag hinner ; ) Vilken storlek skulle du behöva då?

Caroline Johansson sa...

Jag tog det inte som att du var otacksam! Alla storlekar kommer få finnas kvar, har fler som saknar alternativen... De kommer upp på bloggen sent ikväll om du vill ha :) KRAM