fredag, januari 25, 2013

en efterlängtad fest!

En lärare, i bild dessutom!
Underbart!
Ja idag laddar vi för fest här hemma. Eller nej, vi laddar för att gå på fest imorgon. Mannen och jag, utan barn. Ja det var inte igår, men klänningen kommer jag i trots att de där mammakilona kommit tillbaka.
Man ska tydligen inte äta kakor varje dag?
Men som vi har längtat efter att få fira bästa Cia som inte bara blivit lärare utan bildlärare dessutom! Jag som älskar bild och har alltid gjort blir extra varm i hjärtat.
Vi längtar tills imorgon och nu tror jag faktiskt att det är dags att sova eftersom barnen med största sannolikhet kommer att vakna tidigare än tuppen imorgon bitti med.
Godnatt på er!

2 kommentarer:

Melanie sa...

va roligt att gå på fest tillsammans, utan barn och allt! :)

Karin sa...

Alltså fy bubblan vad jag har ont om tid att läsa bloggar och ännu mindre tid att kommentera. Men jag kikar in så ofta jag hinner och tänker på er desto mer!

KRAm och sånt!