onsdag, december 12, 2012

en spjuver.

Jag känner att bloggen blir lite lidandes här men livet är i fokus och snabbt går det.
Instagram är en bov också för där hamnar jag lätt och postar bilder under dagen.
Hyperballadpoet, det är jag.
Så klicka in på mig där om ni är nyfikna.

Alfred tyckte att speglarna i välas skötrum var hur kul som helst.
Vi tog en snabbis dit i förmiddags för att hitta en luciakrona till Astrid. De var slut men skulle komma in den 14/12.. att lucia är dagen innan verkar inte bekomma dem nämvärt..

2 kommentarer:

Melanie sa...

men åh vilken söt!
Jag gillar verklligen bloggen och börjar nästan tröttna lite på Instagram för det blir lite kaka på kaka för min del och ännu en sak att fastna i.

Kram!

Frida - Militärmamman sa...

Haha!! Passande datum att få in dem på! =)