lördag, december 01, 2012

en oväntad träff.

Första december.. FÖRSTA december. Herregud, snart ska jag tillbaka och jobba igen.
Var tog detta år vägen?
Mannen har glatt börjat räkna ner han för nu är det snart hans tur att njuta här hemma.
Men ja, vad kan man göra en dag som denna?
Jo åka till Ikea för att handla gardinstänger och tyg till Astrids gardiner. Ja, välja själv gjorde hon. Inte det snyggaste men vad spelar det för roll egentligen?
Lunch åt vi och då sprang jag på hon här! Eller ja, det var L jag såg och tittade mig då omkring mer noggrant. Så kul att se en människa man följer på nätet live.
Ja nu måste jag sova för imorgon ska jag och Astrid på bio! Tjohoo!

2 kommentarer:

Melanie sa...

Tiden går för fooort! undra hur många gånger man säger det hehe;) jag tycker jag snart ska börja jobba igen, men det är ändå 9 månader kvar för min del. men vissa dagar, som är sådär äckligt tuffa...då vill jag bara börja jobba IMORGON! ;)

Popprinsessan sa...

Det var verkligen kul att du kom fram och sa hej :-) Jag hade ju aldrig vetat att det var du eftersom jag inte sett så många bilder av dig!

Vi fick inte alls mycket shoppat. Kan ha något att göra med att min make tappade energin efter lunchen. Det i sin tur kan ha och göra med att han var ute på after work på fredagen ;-)

Kram!