tisdag, november 27, 2012

en stunds action.

Älskade barn.

Såhär kul hade Alfred med åkpåsen..
..medan jag försökte styra vagnen i allt vatten.
Har jag sagt att jag älskar mina Tretorns?

Hem från posten och sova lite middag efter lunchen.
Sedan busa lite med Astrids gamla leksak.
Men mmm, ska vi vara ärliga var den nog mest läskig.

Hämta Astrid och sedan ta en namnsdags mellis med Lussekatt.
Hon har tydligen tröttnat på att bli fotograferad..

Alfred fortsatte med sina leenden den lilla spjuvern.
Jag hällde i mig en kaffe.

Sedan mötte vi vännerna på stora lekan.
Milt och skönt väder gjorde att tjejerna sen kunde ta av sig vantarna.

Lycka är att ha en underbar vän som vet precis vad man behöver!


Kaffe, pepparkakor och smörgåsar till tjejerna.
Livet på en pinne.

Här delas det på de sista smulorna av pepparkakorna innan vi hade sällskap hem.
Att det sedan kom tusen tårar, halkades, retades och att Astrid fick en gunga i huvudet..
Det skulle man inte kunna tro när man ser bilderna.
Så en actionfylld dag om ni frågar mig..

3 kommentarer:

Melanie sa...

Ser verkligen härligt ut, vad han växer Alfred! Härligt att han är piggelin igen!
Kram!

Josse sa...

=) 3 års trotsen är sååååå underbar!

Karin sa...

Men alfred gullesnuttepluttegulligull vad du är söt och fin!