onsdag, november 21, 2012

en maratonsömn.

För första gången sedan han var spädis har han sovit över en timme på raken, eller en gång fick jag ge honom nappen. Men naturligtvis krockade hans maratonsömn med Astrids hämtning.
Tack gud för vänner som räddar situationen!
För eftersom han inte är helt kry ville jag ju inte väcka honom..
Men Lina hämtade Astrid också och promenerade med tjejerna hem till dem.
Alfred vaknade och vi gick dit en stund, fick kaffe och kräka ur mig om dumma doktorn. Alfred snorade och jag höll honom undan alla leksaker. Så jag fick mysa med honom lite extra. Inte dumt.

2 kommentarer:

Tina sa...

Usch stackars liten som aldrig blir frisk! Håller tummarna för att det vänder snart finaste! Massor av kramar!

Nathalie - Äntligen Gravid! BF 27 Mars 2013 sa...

Hej hej,

jag har flera tävlingar igång på bloggen och nya kommer upp hela tiden fram till Jul. Passa på att vinna julklappar till dig själv eller till någon annan!

Tävlingarna hittar du här: http://yarp.blogg.se/category/pagaende-tavlingar.html

Hoppas du vill vara med och lycka till!