söndag, november 11, 2012

en efterlängtad tugga!

Jag är en sån jobbig gravid som inte äter miljoner saker just för att veta att då har jag gjort vad jag kan.. men nu är det ju nio månader sedan jag var gravid... NIO! Och ingen sushi har vi ätit förrän idag!
Skam på torra land!
Men gud så gott och vad jag längtat!
Astrid.. hon åt lite, grimaserade, åt lite till och fick sedan köttbullar och makaroner som vi rotade fram.

När barnen sedan somnat åt vi en supergod glass om ni frågar mig. Mattias gillade inte den.
Så ja, ni får testa själva helt enkelt.

3 kommentarer:

Karin sa...

"jag är en sån där jobbig gravid" hahaha jag trodde du var gravid först. Ögonen höll på att trilla ur. :D

Alfva sa...

Haha, sushi åt jag med gott samvete som gravid eftersom jag hade en bekant som jobbade just med att analysera riskerna vid graviditet. Och det finns en anledning till att de tog bort sushi från no-no listan. Men jag förstår precis - allt annat höll jag mig borta från! :p
Och HUR gott var det då? Jag längtar - men det är ju socker i det och då får jag inte äta sushi förrän till efter jul.

Stephanie sa...

Alltså sushi..... mmmmmmmm.... så gott!!