söndag, oktober 14, 2012

en trollkarl!

Mitt jobb firade tjugoår och jag åkte dit på kalas med barnen.
Inbjudan har jag gjort och tydligen skulle det trycket sedan vara på en stor tårta. Kul!
Det grillades korv, bjöds på bullar, en teletubbie bjöd på glass, där fanns frukt och ja flera olika pysselstationer. Riktigt lyckat!
Bäst var trollkarlen Gregory. Han lyckades trolla fram två duvor ur en ballong och en kanon ur en liten låda. Fråga mig inte hur..
Han behövde lite assistans vid några tillfällen och gissa vem som var snabb att räcka upp handen?! Yes, Astrid! Hon reste sig mitt bland alla barn och vuxna och stegade fram till honom. Är fortfarande chockad för hon brukar vara reserverad.
En härlig dag trots stress som avslutades med Carcasonne och vin. Det var vad som behövdes!

Idag.. mm idag har vi haft projekt sy gardiner tills maskinen gick sönder och så storstädning på det. Inte så kul.

Inga kommentarer: