onsdag, oktober 24, 2012

en skit dag.

Ja, jag orkar inte blogga. Inte efter denna dag. Men tur Andy var med och kunde leka med Astrid eftersom Alfred bara ville bli buren.. av MIG.
Så detta har gjort att jag idag fick slänga deg till två bröd, för jästen skållades.
Kakan jag bakade fick en form som inte var bröad.. ser sådär trevlig ut.
Jag har hunnit städa 30% av vad jag tänkt mig och det värsta av allt.
Jag hann inte säga godnatt till Astrid innan hon somnade eftersom jag höll på att lägga Alfred.

Men ja, morgondagen kan bara bli bättre.
För idag var inte kul, Astrid sa två gånger att hon ville inte ha Alfred längre. Hon var trött på hans skrik och hon ville mysa själv med bara hennes mamma och pappa.
Mmm åtta, nästan nio månader tog det för henne att bli riktigt less. Det blev hon idag. Hu.

3 kommentarer:

Melanie sa...

dessa dagarna alltså. som vi alla har, men som så FÅ bloggar om. Ungefär som att det vore så himla farligt. Men tydligen uppfattas man som att man bara gnäller då - och det vill man ju ABSOLUT inte! ;)

Och lilla astrid, man får ju förstå att dom känner så ibland. Men att dom egentligen inte menar så mycket med det eftersom dom inte förstår innebörden. Men så tungt att höra ändå. Särskilt när man redan känner sig slut och låg.

I dag kommer det bli en mycket bättre dag, jag lovar! Kram!

Tina sa...

Åh hjärtat! Alla har vi såna dagar och idag kan det som sagt bara bli en bättre dag. Skickar massor av styrkekramar! <3

Karin sa...

KRAAAM!