söndag, oktober 28, 2012

en shopping senare.

Ja denna shopping, liksom i princip alla andra vi gör var nödvändig. Astrid behövde nya vinterkängor så vi köpte ett par Viking Penguin. Hade Timberland förra året men hon blev kall om tårna i dem så nu håller jag tummarna för dessa.
Sedan hade jag köpt en didrikson parka (den med päls) men kände att den gav mig ingen smickrande figur. Såg endast liten och tjock ut.. så jag ville ha en i denna modell som jag hittade idag. En veronica!
Den är tunnare, men sitter snyggare så blir det riktigt kallt får jag ta en fleece under.
Tog även en mörkgrön istället för svart. Fortfarande praktisk eftersom den är mörk men lite roligare än en svart.
Ja en bild på feberFian och jag. Yes nästan fyrtio graders feber ligger hon inne med igen, är sååå trött på detta nu.

1 kommentar:

Melanie sa...

Vi köpte likadana vinterskor till Moa fast mörklila. Är jättenöjd med dom än så länge, torra och varma!