tisdag, oktober 02, 2012

en förlust.

En känsla av glädje infinner sig när man kommer till nya bloggar med underbara bilder.
Sedan tittar jag till min egen som har varit just här i flera flera år.. visst tiderna ändras och det vore ju märkligt om jag bloggade om samma saker då som nu, MEN.. mmm jag vill ju fortfarande visa vackra inspirerande bilder.
Letade i mitt galleri här i telefonen eftersom jag nu är så fruktansvärt dålig på att använda kameran och hittade mest barn.. leksaker, kakor och lite skog.
Oj vilken förlust för ögat! Kvalitéen blir ju aldrig densamma och vad hände med fina, vackra saker?
Ja klart mina barn är vackra men ni förstår vad jag menar hoppas jag?!

3 kommentarer:

Karin sa...

Det var ju precis så jag tänkte när jag insåg att det var dags att plocka fram kameran igen..

Melanie sa...

förstår att du kan tänka så. Men jag personligen uppskattar dessa vardagsbilder. för mig måste det inte vara perfekt och fixat, jag tar själv bara bilder med mobilen. har inte ens någon kamera! ;) Din blogg och bilder är ju en favorit sen länge och oavsett skärpa eller dyl så visar du alltid fina bilder tycker jag!

och hur go är inte astrid i alla halsband?! ;)

Frida - Militärmamman sa...

Jag vet hur du känner, för jag känner samma. Men jag har iaf inte tid att släpa med kameran överallt även om jag skullr vilja. Och ibland har jag tid till att släpa med kameran överallt och tar en massa fina bilder men det tar ju tid att få rätt format på skiten med för att kunna stoppa in dem i bloggen, så... Ibland. Men mobilbilderna dokumenterar ju verkligen NU. Det är lite tjusningen ändå, tycker jag!