fredag, oktober 12, 2012

en efterlängtad träff.

Åh vilken dag!
Härligt att ses efter veckor där vi gått om varandra. Lika fint, trevlet och gott som det brukar hos Emelie. Eller ja, lite märkliga möbleringar hade de gjort. Ställt stolar för värmeljusbrasan och leksakslådan framför nya lampan.
Hon menade på att det var skydd för att Agathon nu är snabb som blixten men jag tror nog hon tycker det är schnöggt.. hihi.
Många vuxna, många barn men Lina och Gustav saknades. Tur vi ska ses nästa vecka för nu är det verkligen på tiden!!
Cia hade med ett halsband till Astrid. Finafina du! Hon blev så glad och stolt min tjej. Halsbandet ligger nu i en råååsa liten ask i hennes fönster där Affed inte kan nå.
Sen kan man ju fråga sig hur hennes kramar kunde ta slut när Cia skulle hem, skitunge. Kanske för att vi har pratat om att man bestämmer själv vem man ska krama. Vill man inte kramas så behöver man inte, aldrig behöver man kramas om man inte vill. Inte ens mamma, pappa, mormor, morfar eller så. Ja ni förstår.
Jösses vilket svammel.. tack för idag!
Godnatt

1 kommentar:

Lina sa...

Gud vad dålig jag har varit på att läsa, blev utloggad ur bloglovin och har liksom inte tagit tag i att fixa nytt lösen förränta nu, Attans vad dåligt av mig! ;) ser nu vad jag missade och det va ju själva f*n att hösten e här med alla baciller och skit!! Menmen, nästa vecka hoppas jag vi kan ses, dock kan jag inte på tisdag när du och e har bestämt :( men vi hittar väl nån dag!! Kram