måndag, oktober 08, 2012

en dag på biblioteket.

Morgonmys är något av det bästa som finns. Förutom kvällsmys då. Hur ofta tar ni er tid från vardagsbestyr till att bara vara?
Här är ett kaos men idag struntade jag i det. Mys på morgonen och så liiite stress såklart för att hinna till bussen.
För idag skulle vi träffa "alla mina betta kåmpisar!!" som Astrid sa. Härliga tjej som verkligen låg minus på sömnkontot tack vare att hon somnade i bilen igår. Kom ju inte isäng sen.
Men ja, leka, skoja och busa skulle hon.
Tack för en härlig dag på biblioteket tjejer!!

3 kommentarer:

Tina sa...

Hej hjärtat! Vad mysigt att gå på bibblan! Det är vi väldigt dåliga på tyvärr. Jag är även dålig på att släppa alla måsten och bara vara och mysa istället, måste skärpa mig med det! Hoppas ni får en fin tisdag finaste! KRAM!

Melanie sa...

vi gör nog det ganska ofta faktiskt, kanske för ofta? kan man göra det för ofta? ;) Och älska bibblan och läsa böcker!

Barnprylsbloggen - tävling pågår sa...

Vi är usla på att gå till bibblan, det blir sånt projekt och öppettiderna är sällan så att de passar oss tyvärr. Borde och måste bli bättre på det tror jag!