torsdag, oktober 25, 2012

en buzzning.


En låda med lyx.
Passade på att buzza på mammafikan idag.
Hade en del av mammagruppen hemma på förmiddagskaffe.
Är så glad att alla är så trevliga, man hör ju det ena och det andra om olika mammagrupper och jag trodde aldrig att jag skulle gillar varenda människa i min grupp.
Härliga mammor och härliga barn!

Så efter att ha slängt ihop scones eftersom jag fick slänga degen till bröden jag hade planerat att bjuda på, ja läs inlägget från igår om du missat min höjdar dag..
Jag bjöd även på banankakan men ingen vågade smaka. Såg ju inte så god ut även om den inte var dum så jag förstår dem.

Men jag tog tillfället i akt att Buzza lite nu när vi var friska och jag träffade flera stycken på samma gång.
Fick nämligen hem denna låda med inpackningar från Dove.
Jag har ju fortfarande mitt underbara schampo och balsam från Solo så jag har inte hunnit prova själv men är det så bra som det låter är det ju fantastiskt.
Dock brukar butiksprodukter inte kunna tävla med frisörprodukter.. så spänningen är olidlig..

1 kommentar:

Melanie sa...

va härligt med en sån mammagrupp! själv har jag inte gått i någon, varken med Moa eller Leo. Men jag har ju hängt på ÖF istället och träffat folk där. Tur sånt finns alltså;)

När jag inte har råd med frisörschampoo (jo det är ju det bästa) så brukar jag köra med Dove. Funkar ok!