tisdag, september 04, 2012

en strulpelle.

Idag har Alfred hoppat över lunchen, vägrade äta..
Fick sedan lunch istället för mellis för jag kände att han måste ju ha i sig mat. Åt med god aptit tills han sedan spydde upp allt..
Sedan så vart han tydligen inte hungrig alls.
Så nu la han sig och har idag ammats, ätit en liten kravbanan (mosad), ½ portion lunch som kom upp igen, 1/3 portion gröt.. några matskedar katrinplommonpure och så ammats lite.
Detta är ju inte ens i närheten av vad som känns okej, hur sören gör jag nu?
Han kommer ju vakna inatt och vara tokhungrig.
Fasen varför får man inte en bruksanvisning och fjärrkontroll till barnen?


bilden lånade jag här. och ja, jag har löst bildbloggande för nu så så lätt blir ni inte av med mig.

3 kommentarer:

sara med leo och august sa...

Jag tror inte det är någon fara. Erbjud lite åt gången & amma på som vanligt.

Frida - Militärmamman sa...

Fy så drygt! När de äter och sover som man tänkt och som de brukar så har man läget underkontroll och vet hur allt kommer att bli, om inget märkligt inträffar såklart. Det är ju skönt när de håller sig till den planen måste jag medge.
Hoppas att du ändå får en bra natt! Under kan ske!!
Kram

Tina sa...

Hej gumman! Hoppas att prinsen inte har varit vrålhungrig inatt så att ni har fått sova lite. KRAM!