söndag, september 02, 2012

en kille på sju månader.

Vad hände?
Sju månader.. jag har alltså varit tvåbarnsmamma i sju månader nu. Galet.
Sjuklingen han växer och knakar, dockan som han ligger bredvid här låg han även bredvid igår. Då ser den inte lika stor ut.
Han är påväg att krypa, läs, står och gungar på alla fyra. Dock är jag nöjd så länge han bara trycker sig hit och dit så jag vet vart jag har honom. Han är en glad liten kille för det mesta som numera äter både det ena och det andra.
Roligast är Astrid som det är fullrulle på mest hela tiden.
Ja sju månader, min lilla lilla prins!

2 kommentarer:

Alfva sa...

Jag vet inte hur många som frågat hur gammal E är och det knappt går att säga att hon är 7 månader. Vadå 7 månader - det är ju skitstort. Tur bara att hon ligger aaaaningen efter syrran i utvecklingen, för jag gillade det här med att ha en bebis ju.

Spanienfrugan sa...

Det har du gjort bra, sju månader som tvåbarnsmor! :)