tisdag, september 04, 2012

en irriterande sak.

Om ni undrar varför här är tyst så är det för att jag tydligen har fyllt min kvot i Picasas webalbum som jag inte ens visste fanns..
dessa bilder kan jag inte plocka bort för att få mer utrymme för då försvinner de här ifrån bloggen också.
Så ska jag köpa mer utrymme eller kan jag kring gå detta?
Annars får jag nog sluta blogga.
Lite less just nu på blogger och picasa och ja.. att allt ska vara så krångligt.
Men jag återkommer snart hoppas jag.
Har ni några tips så dela gärna med er!!

2 kommentarer:

Popprinsessan sa...

Jag har råkat ut för samma sak! Jag hade ingen koll alls på kvoten och har därför haft stora bilder, som jag nu får sitta och minska en och en. Fast jag har bestämt mig för att köpa mer utrymme tills vidare. Skulle eg vilja ligga på en egen domän, men det är ju så enkelt med blgger...
Lycka till med dina bilder!

Karin sa...

Jag köper utrymme. Kostar ganska lite och då får du ha hur mkt bilder som helst i princip.