fredag, augusti 31, 2012

en underbar avslutning på veckan.

Astrid dansade fram på trottoaren när vi äntligen skulle till hennes Allusandus. Att hon sedan var trött och gnällig låtsas vi inte om.
Vi gick till jordbodalen och matade ankorna, lekte och gungade. Blev sen bjudna på lunch, det lektes, busades och pysslades. Med tanke på att de inte setts sedan i våras och där sedan var tre barn till gick allt kanon.
Fika och mera lek toppat av lite kaffe, bebisskrik och trots.
Underbara vänner, tänk för lite mer än tre år sedan stod vi där i hissen E och jag med varsin bebis som tittat ut alldeles för tidigt. Vi var anonyma grannar och hade hon inte bjudit in mig på kaffe så vet jag inte om vi lärt känna varandra.
Fantastiskt!
Tack för en underbar dag!

3 kommentarer:

Melanie sa...

va härligt när det blir sådär, ödet liksom! :) sköna bilder, ni verkar ha det så gott.
Såg du mitt svar ang bloglovin btw?
Kram!

Eleonore sa...

Vilken härlig dag trots gnäll och bebisskrik ;) Astrid var ju så fin i sin kjol :)

Så roligt att du är med i tävlingen! September är också min favoritmånad faktiskt :D tack för länken också!

Clara sa...

SV: Åhh tack så söt du är! Det är verkligen såna kommentarer som får en att fortsätta blogga lilla du!!
Naaaj så söta bilder! Supergulliga ungar!!