tisdag, augusti 21, 2012

en trettioårsdag.

Jahapp, krisen var är den?
Säkert försvunnen i all trots tror jag.. om den nu är obligatorisk vill säga. Annars känner jag mig lycklig och inte krisig.
Trött? JA! Men det hör ju till småbarnsåren där barnen är vakna om varandra nätterna igenom.
Men kärlek.. man & barn. Vad mer kan man/behöver man begära? Inte så mycket.
Idag har varit en bra dag som blev bäst när mannen kom hem med kvällsmat och lite tårtbitar.

Annars har det varit besök som avlöst varandra från frukost, fikor, kaffe, snack och presenter.

4 kommentarer:

stina sa...

Grattis i efterskott! Försökte gratta på fb men det gick inte att posta!

Ser ut som att dagen var fin :-)

KRAM!

Lina sa...

Vilka finfina presenter!! Ljusstakarna är superfina och perfekt nu när det börjar gå mot höst :)
Tårtbitarna såg inte dumma ut dom heller!!

Frida - Militärmamman sa...

Vilken toppendag!! Och grattis fina Jenny!!
Jag hade min kris vid 28 sådär. Skönt för det var den sista krisen i mitt liv. Punkt. :S

Karin sa...

Åh vad härligt! Och krisen kan du skippa det känns ju bara onödigt!