fredag, augusti 03, 2012

en tågresa senare.

Vi hade verkligen tur och slapp byta från tåg till buss och sedan tillbaka igen. Verkligen tur!
För med två barn, en vagn och en stor resväska vill man inte ha några byta alls helst. Men ett byte i Lund fick det bli och Astrid den piggelinen somnade på bussen hem, inte på tåget som jag trodde.
Väl hemma blev det fika för oss vuxna, naken sprall för Alfred och en kort tupplur för Astrid innan hon ville ha fram sin pool. Så utelek för hela slanten!
Min ena lillebror kom förbi och hade nog saknat oss lite. Astrid fick paket och jag en härlig kram.

3 kommentarer:

Iwan Mazz sa...

Lätt att man har saknat er Syrran :) Kram Härligt att ni är hemma :)

Karin sa...

SV: man skulle väl kunna säga att det där med vagnar är ett litet intresse. :) Vi ska sälja ett par stycken nu och kommer sälja syskonvagnen troligtvis om ett halvår och sen är det inte så många kvar ;)
Den här senaste är för att ha på landet och i vinter och är helt enkelt bara ett byte för jag har aldrig gillat den andra vagnen vi haft. Och vi har lyckats komma över vagnar så att det blivit bra affärer för oss och jag hoppas det fortsätter så. Syskonvagnen vi nyligen sålde gick vi 130% plus på.... Nya syskonvagnen köpte vi direkt från leverantör (hej kontakter) och fick den tokbilligt. Osv. :)

Alfva sa...

Tågresor är inte alltid så tokiga de.. ;) Rätt skönt rakt av.