måndag, augusti 20, 2012

en födelsedag.

Jahapp då var man med i tidningen då.
Kul bild och lagom med text.
För imorgon är det min dag.
Astrid tror att jag ska få mååånga paket men det tror inte jag.
Fick presenter när vi hade lite kakkalas här igår och sedan var vi i Köpenhamn på Tivoli vilket var min present från mannen.
Men men man vet ju aldrig.
Han kanske iaf köpte den där finfina koftan på Esprit rean?!..
Njaa skulle inte tro det?.

(ja jag har tagit bort mitt efternamn om ni undrar varför det ser lite märkligt ut.)

4 kommentarer:

Tess S sa...

Happy B-day.

Tina sa...

GRATTIS gumman! Välkommen över till andra sidan ;-) Hoppas du får en jättefin dag vännen! KRAM!

En pojkmammas vardag - Livet på torpet sa...

GRATTIS på födelsedagen!
Kram

Melanie sa...

grattis grattis på din stora dag!