torsdag, augusti 30, 2012

en favorit.

När jag köpte denna dress till Astrid så visste jag innerst inne att hon skulle avsky den men jag kunde inte låta bli..
Jag som tycker den är så fin. Det är en klar favorit som endast blivit använd i tre ynka minuter.
Envis som synden är hon, så om någon undrar varför hon hade randig tröja, randiga pyjamasbyxor och sedan randiga strumpor som var helt omatchande idag på förskolan så har ni svaret här. Hon är väldigt bestämd och just nu tycker jag att vissa saker kan hon få bestämma utan att jag ska bråka med henne. Så länge kläderna är efter säsong, hela & rena så får hon mixa hur hon vill. Bara hon klär på sig.
Dressen, ja den hamnar i en låda och förhoppningsvis finns det någon annan som vill ha den.

3 kommentarer:

Karin sa...

SV: men hur gåååår det med tyrannen??

Åh, den där hade jag kunnat köpa av dig, men känns så in i bängen opraktiskt när Lova just slutat med blöja och inte alltid hinner till toa....

Desirée Larsen sa...

Men den dressen är ju jättefin! Min dottern har en sådan, fast rosa och ÄLSKAR den. Tyvärr gick ena axelbandet sönder häromveckan när hon drog av sig den lite för snabbt,..men det går nog att laga!

Känner dock igen det där med bestämda barn ^^

Katarina sa...

Mysiga bilder och mysig dress. Själv blev jag kaffesugen igen...