måndag, augusti 20, 2012

en dejt på Ikea.

"Snälla snälla mamma kan jag få klättra upp dä?"

Efter maten skulle det leka lite lite lite..
Jag ska bara som Alfons sa.

Tänk vad fejjan är bra ibland.
PlingPlong min bror checkar in på Ikea... men vi är ju på Ikea.
Ja så kan det gå, en suprisedejt såhär på en måndag med finaste brorsorna.

Gillar när man har flera lampor lite oorganiserat på samma ställe.

Mannen och största lillebror filosoferar.
Själv drömmer jag om den gulakistan till framtida barnrum i framtida hus..
Tror dock det kommer komma något annat fint då som jag väääldigt gärna vill ha.

Ja vad gjorde vi på Ikea förutom att träffa på mina småbrödrar kan man ju undra.
Vi åt kvällsmat, mmm så kan det gå när man är trött och inte har något hemma förutom falukorv i frysen.
Sedan behövde Astrid en låg pall att ha till toaletten, den höga som vi har till vasken funkar inte till toaletten. Tänka sig att vi kom därifrån endast 80kr fattigare, på ett ungefär, om man inte räknar kvällsmaten..
(Som inte kom med på bild för det var lite kaosigt.. barn som skulle äta, skrika, åla sig och sånt där trevligt.)
Alfred fick skålar som man kan köra i micron och så köpte vi en suprise till min mamma.
Mycket bra shopping.

1 kommentar:

Iwan Mazz sa...

Lika trevligt som alltid att träffas :) Kram Syrran :D